ÁSZF

A jelen ÁSZF tartalmazza az Ételallergia Abc (továbbiakban Webáruház) használatának feltételeit az alábbiak szerint:

A WEBÁRUHÁZ CÍME:

http://etelallergiaabc.superwebaruhaz.hu/

A WEBÁRUHÁZ ÜZEMELTETŐJÉNEK (TOVÁBBIAKBAN SZOLGÁLTATÓ) ADATAI:

Cégnév: Ételallergia abc / Szalai Ferenc EV
Székhely címe: 2220 Vecsés Tamás u 27

Adószám: 65906505133

Számlaszám: 11773425-03492691 OTP

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT/ÁRUHÁZ ADATAI:

Cím: Kiss Moni
Telefon: 06209615918
E-mail: etelallergiaabc@gmail.com


AZ ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK ELFOGADÁSA

1. A regisztráció illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között.
2. Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait. Nem regisztrálhat és nem küldhet megrendelést sem.

A MEGRENDELÉS LÉPÉSEI:

  1. A regisztráció menete
    2. A kosár használata
    3. A megrendelés összeállítása
    4. Az adatbeviteli hibák ellenőrzésének és javításának módja
    5. A megrendelés elküldése
    6. A megrendelés visszaigazolása
    7. A megrendelés postázása

AZ ADÁSVÉTELI SZERZŐDÉS LÉTREJÖTTE:

1. Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.)
2. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.
3. A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A felhasználó számára a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja.

A TERMÉK LÉNYEGES TULAJDONSÁGAI

A termék lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain.

ÁRAK

A Webáruházban közzétett árak alanyi adómentesek. Nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség függ a csomag súlyától és a szállítás módjától.

KISZÁLLÍTÁS, SZEMÉLYES ÁTVÉTEL

1. A szállítási határidők a termékek bemutató oldalain olvashatók.
2. A termékek kiszállítását a szolgáltató a vásárlóval egyeztetett időpontban végzi.
3. A vásárló köteles a kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni.

LEHETSÉGES FIZETÉSI MÓDOK

  1. Személyesen, készpénzben az áru átvételével egyidejűleg (utánvéttel).
  2. Banki előre utalással.
  3. Személyes átvétel zalaszentgróti lakosok számára.

ELÁLLÁSI JOG

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 1. mellékletében található Elállási/Felmondási mintatájékoztató, kiegészítve a vállalkozás adataival.

ELÁLLÁSI NYILATKOZATMINTA

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. mellékletében található Elállási/Felmondási nyilatkozatminta, kiegészítve a vállalkozás adataival.

A KELLÉKSZAVATOSSÁGRÓL, A TERMÉKSZAVATOSSÁGRÓL ÉS A JÓTÁLLÁSRÓL SZÓLÓ TÁJÉKOZTATÓ

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 3. mellékletében található A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló mintatájékoztató, kiegészítve a vállalkozás adataival.

JÓTÁLLÁSI VAGY SZAVATOSSÁGI IGÉNY BEJELENTÉSÉNEK MÓDJA

1. Személyes bejelentés
A vásárló bejelentheti személyesen jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgálta
tónál (Szolgáltató címe). Ekkor az Szolgáltató munkatársa a kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti:
- a vásárló nevét, címét,
- a termék megnevezését, vételárát,
- a vásárlás időpontját,
- a hiba bejelentésének időpontját, - a hiba leírását,
- a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt,
- a kifogás rendezésének módját.
Ha a kifogás rendezésének módja a vásárló igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben rögzíti.
A jegyzőkönyv másolatát a vásárló átadja.

2. Írásban történő bejelentés
A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak (Szolgáltató címe) küldött levélben, vagy elektronikus levélben (Szolgáltató email címe ).
Ekkor a levélnek tartalmaznia kell: - a vásárló nevét, címét,
- a termék megnevezését, vételárát,
- a vásárlás időpontját,
- a hiba bejelentésének időpontját,
- a hiba leírását,
- a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.



MELLÉKLETEK:

1. Adavédelmi tájékoztató
2. Elállási nyilatkozatminta




 

 

Letöltés (PDF)

Vásárlói
értékelés »

 Kosár

Az Ön kosara üres.